Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Již mnoho let hlásím, že se cigarety budou jednou v nemocnicích podávat jako lék.

A najednou je tu blog, který se zabývá něčím podobným:

http://oldrichsramek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=549877

0 0
možnosti
Foto

Není mi jasné proč nekuřáci potřebují k ochraně svého zdraví zákon, při dnešních možnostech a široké nabídce hostinských provozoven není nikdo nucen pobývat v zakouřených prostorách, proto ochranu zákonem vidím jako další zbytečnou regulaci a zasahování do práv provozovatelů hostinských zařízení. Určit si, zda bude restaurace kuřácká/nekuřácká/veganská/jakákoliv jiná, by mělo být výhradně na provozovateli, protože ten se musí uživit a ještě platit daně, z nichž je mimo jiné placeno vymýšlení dalších omezení jeho živnosti.

1 0
možnosti
OH

Zajímavé, jsem odnaučený kuřák, prostě jednoho dne jsem odložil poloprázdnou krabičku a nekouřím. Ale i já osobně hájím práva hospodských určit si jaký podnik, kuřácký klub či veganskou jídelnu chtějí provozovat a je na lidech jestli tam půjdou.

Jen hňup vleze do řádně označené kuřácké hospody a pak řve, že je to třeba zakázat, protože on tam málem vzteky umřel protože "oni si drze kouřili a ještě to drze přiznávali". Je-li poptávka po nekuřáckých podnicích, tak vzniknou, je to právě to skvělá díra na trhu a možnost pro jiné podnikatele.

4 0
možnosti

Lidi jako jste Vy je nejlepší nechat je hlasovat penězi. Navrhuji neanonymní referendum, kde lidé jako Vy se přihlásí k tomu, že chtějí cigarety v hospodách a písemně se zaváží, že budou platit škody tím vzniklé.

Zkuste hádat, kolik lidí by v tom referendu bylo pro kouření v restauracích.

Ale já vím, je mnohem jednodušší všechny obvinit z bolševismu a nerespektování svobody. A obhajovat, že z cizího (obecního) krev neteče.

0 3
možnosti
JS

Je to stejná komedie asi tak jako že se nesmí za volantem při jízdě telefonovat, všichni o to ví ale na zákony kašlou.

0 0
možnosti
JK

Nevidím problém v tom, aby oddělená část hospody byla kuřácká, ale naopak mi vadí to vyhánění kuřáků před hospodu. Do té zahulené místnosti nemusím a tedy mi to nevadí. Po ulici kolem houfu kuřáků projít musím a to mi vadí.

1 0
možnosti
LK

já dělím kuřáky na slušné a prasata.

Slušný se pozná tak že i ve smýšené "hospodě" si jde zakouřit ven aby neobtěžoval i kdyby minoritní nekuřáky.

No a třeba v Plzni jedna poměrně významná a vyhlášené hospoda byla vyhlášena jako nekuřácká...a na obsazenosti se to vůbec neprojevilo.

Sám jsem vyrůstal v silně kuřácké rodině a dodnes si pamatuju tu hustou mlhu z kouře.

Ten argument s úlevou pro stát bude asi pravda...otec zemřel v 39 na plicní chorobu

3 1
možnosti
RM

Cituji Vás: "No a třeba v Plzni jedna poměrně významná a vyhlášené hospoda byla vyhlášena jako nekuřácká...a na obsazenosti se to vůbec neprojevilo." - vidíte. Proč tedy nařizovat a zakazovat? Nebude lepší tomu nechat volný průběh? Když je přece tak málo kuřáků, tak ty kuřácké hospody se stejně brzy všechny zavřou....ne?

4 0
možnosti
DB

velmi dobrý článek, test by chtělo udělat trochu jinak....

2 0
možnosti
DC

Díky za pochvalu :-) Dotazník se váže k poměrně stručné práci, proto si myslím, že je adekvátní. Ale jestli máte nápady na jeho vylepšení, budu ráda, když se o ně podělíte. O metodologii dotazníkového šetření toho skutečně moc nevím.

0 0
možnosti
KK

Sím, sím, já mám dotaz.

Je známo, že nadměrný hluk škodí zdraví a pokud tedy má být z téhož důvodu a z důvodu toho, že obtěžuje ty co mu neholdují, zakázáno kouření, pak žádám o analogický zákaz pouštění hlasité hudby v restauracích.

V poslední době totiž skoro všude kam vkročím pouštějí jednu stupidní stanici na které je to samé techno a vydržet tam celý oběd je o nervy.

4 1
možnosti
PK

Já myslel, že jsem sám, komu to vadí :-).

4 0
možnosti
VK

Pokusil jsem se vyplnit váš dotazník, ale nedokončil jsem ho, na některé otázky nemáte odpovědi, které by vyjadřovaly můj postoj. Je mi líto. Podotýkám, že jsem chtěl odpovědět i když s vaším článkem nesouhlasím - a jsem nekuřák. Hezký večer.

1 0
možnosti
DC

To je v pořádku. Cením si vaší snahy.

0 0
možnosti
TK

Závisláci a ti co z nich profitují zde budou pochopitelně stále něco mlet o svobodě a hodnotách. Je to pochopitelně, nějaký argument potřebují a kde vzít, když není.

Ne nejde o hodnoty, jde o závislost. Vím o čem mluvím, oba moje rodiče prohulili celé moje dětství bez ohledu na mě. Koncem měsíce nemuselo být na chleba, ale muselo být na cigára. Otec už se prohulil do hrobu a já se z problémů s plícemi nevyhrabu nikdy. Máma ještě žije, ale chtít po ní, aby nekouřila kvůli vnoučatům apoň pár minut, to by mi spíš dala ledvinu. :-/

5 3
možnosti
OH

Zajímavé, jsem odnaučený kuřák, prostě jednoho dne jsem odložil poloprázdnou krabičku a nekouřím. Ale i já osobně hájím práva hospodských určit si jaký podnik,i kuřácký klub či veganskou jídelnu chtějí provozovat a je na lidech jestli tam půjdou.

Jen hňup vleze do řádně označené kuřácké hospody a pak řve, že je to třeba zakázat, protože on tam málem vzteky umřel protože "oni si drze kouřili a ještě to přiznávali". Je-li poptávka po nekuřáckých, tak je to právě to skvělá díra na trhu a možnost pro jiné podnikatele.

1 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1901x
Studentka lékařské fakulty.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám