Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Saaayush

10. 7. 2009 11:43
...

Ahoj Dančo. Taky jsem studovala stejný "prestižní gymnázium" jako ty. Tento článek myslím dokonce visel na nástěnce, dal ho tam tvůj třídní a můj oblíbenej učitel Ivo M. Mco se mi líbil. Takže zdravím a hodně zdaru do dalších dnů. Snad váš ročník taky odmaturuje kompletně jako ten náš a nikdo nebude muset skládat reparát. 

0 0
možnosti

vanilka35

31. 3. 2009 20:11
o čem to je?

Jsem učitelka, byla jsem zvědavá na nějakou vtipnou glosu, nebo alespoň názor kapku k věci, ale tady mi komplet uniklo, co tím chtěl básník říci?

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1901x
Studentka lékařské fakulty.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám