Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O paradoxech

V knihách, filmech, všelijakých příbězích a povídkách se často dějí podivuhodné, nepochopitelné věci, které vyústí v ještě více šílené události, co nemají obdoby. Zvláštní znamení, symboly, zázraky, které oznamují, že se blíží konec světa a tak všelijak… Určitě jste četli dost knížek a viděli spoustu filmů, abyste jste pochopili, co mám na mysli.

To, co se mi nedávno přihodilo, je zcela jistě oním náznakem, který upozorňuje, že na obzoru je něco neočekávaného.
Zakoupila jsem si totiž ponožky honosící se přívlastkem protiskluzové. Teplé, tlusté ponožky měly zabránit nechtěnému uklouznutí, které někdy vede k bolestivému pádu a u starších občanů k mnohačetným zlomeninám.
Několik dní poté jsem se vracela domů po náročném pracovním dni, celá zmrzlá a těšila jsem se, jak si sednu ke krbu, vytáhnu rozdělané rukavice a ponořím se do svého světa, kde jsem jen já, klubko bavlny a dvě pletací jehlice. O chvíli později v krbu vesele praskal oheň, plameny vytvářely stíny, které si hrály na protější stěně, a já jsem si natáhla své nové teplé protiskluzové ponožky a kráčela ke křeslu. Vtom jsem ale uklouzla, vznesla se na okamžik do vzduchu a neodvratně směřovala zpět k podlaze. Dopadla jsem tvrdě. Velice tvrdě. Vstala jsem a udělala několik opatrných kroků, které mě dovedly k vytouženému cíli – křeslu. Tam jsem se usadila a počala přemýšlet nad zvláštním během života, nad spoustou paradoxů, a když jsem již byla blízko k pochopení samé existence, napadlo mě: „Proč se protiskluzové ponožky kloužou?“ 

pozn. aut.: Tento - říkejme tomu článek o ničem - vznikl během jedné neskutečně nudné hodiny ve škole a jeho základem je skutečnost, že autorka vlastní protiskluzové ponožky, které se kloužou.

Autor: Daniela Chobolová | středa 18.2.2009 21:14 | karma článku: 11,82 | přečteno: 1263x
  • Další články autora

Daniela Chobolová

Komedie jménem protikuřácký zákon

Vaší pozornosti určitě neuniklo hlasování o vládním návrhu tzv. protikuřáckého zákona, které nakonec skončilo jeho zamítnutím. Pojďme se společně podívat, jak se celá komedie odehrála a co jí předcházelo.

3.9.2016 v 20:29 | Karma: 28,55 | Přečteno: 4040x | Diskuse| Společnost

Daniela Chobolová

Ideál prezidenta

Budoucí prezident by měl být majákem, morálním kompasem, měl by zářit na temném nebi jako jasná hvězda. V ideálním případě. Jenže podobných jedinců je málo (pokud vůbec existují) a nedostává se jim místa na titulních stranách českých deníků, takový prostor je vyhrazen jiným kádrům, třeba Miroslavu Kalouskovi. Ale i tak si naivně přeji, aby Hrad obsadil člověk, jenž je toho hoden.

26.7.2012 v 18:15 | Karma: 11,63 | Přečteno: 804x | Diskuse| Politika

Daniela Chobolová

Jedna zpráva napříč českými a zahraničními médii

České noviny a internetové deníky za moc nestojí. Seriózní a kvalitní tisk? Neznám.Jen tak pro zajímavost jsem u několika českých a zahraničních internetových deníků porovnala titulky, které se týkají zranění Roberta Kubici, pilota F1.

6.2.2011 v 15:16 | Karma: 17,31 | Přečteno: 1490x | Diskuse| Ostatní

Daniela Chobolová

Budeme mít skvělé písmo, ale nevzdělané děti

Diskuse o zavedení nového písma mě překvapila, popravdě řečeno ji považuji za zcela bezúčelnou. Nikdy by mě nenapadlo měnit “psací psací písmo” za “tiskací psací písmo”. Možná jsem staromódní, ale děti se doteď učily psací písmo a já nevidím důvod, proč by se ho nemohly učit i nadále. Pokud máme být za každou cenu moderní a pokrokoví, dobře, ať se tedy děti učí psací i tiskací písmo, píší první dva, tři roky do písanek a pak se můžou svobodně rozhodnout, jak budou psát dále.

25.4.2010 v 23:04 | Karma: 19,67 | Přečteno: 1392x | Diskuse| Ostatní

Daniela Chobolová

Kdy půjdou důchodci do plynu?

Pokud Jiří Mádl a Martha Issová myslí vážně video, které natočili, pak je považuji za naivní, zdebilizované pitomce.

23.4.2010 v 20:59 | Karma: 37,52 | Přečteno: 3993x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Pokus o atentát na Pellegriniho, „psala“ ČTK. Do agentury se nabourali hackeři

23. dubna 2024  13:22

Neznámý útočník umístil na zpravodajský web České tiskové kanceláře (ČTK) České noviny dvě lživé...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1901x
Studentka lékařské fakulty.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám